2011. november 26., szombat

Karácsonyi ötlet: csokikanál

Még tavaly készültek karácsonyra ezek a kanalak. Az ötleet Viánál láttam, és nagyon megtetszett, úgyhogy meg is valósítottam :)


Az elkészítése a fenti linken jól le van írva. Vettem hozzá szép bögréket és műanyag és fém kanalakat, utóbbiakat a frissen költözött barátnőmnek adtam. A csokipasztillákat és egyéb díszítőelemeket az Ázsia Bt.-ben szereztem be hozzá, itt nagyon sokféle dekorcukrot lehet kapni jó áron, meg rengeteg egzotikus fűszert, mindenféle hozzávalót, érdemes elmenni csak csodálkozni is :) Készültek fűszeres kanalak is, chilis és korianderes ízesítéssel, szerintem ezek nagyon finomak forró csokiba. Nagy sikert aratott ez az ajándék, mindenkinek nagyon tetszett az ötlet, és finom is volt, volt, aki csak úgy magában ette :) Egyszerű és látványos, szerintem érdemes nekiállni.

2 megjegyzés:

Tünde írta...

Nagyon szépek lettek, kedvet kaptam én is! :)

Zazie írta...

Köszi :) Tényleg érdemes, könnyű megcsinálni és mindenki csodálkozik, hogy micsoda ötlet :)